• בתיה אלימלך

מתכון ללחם דל פחמימה

מאת: הילית סביר צידון

למה לקנות אם אפשר להכין יותר טעים בבית?
למה לקנות אם אפשר להכין בבית יותר טעים

מרכיבים: 200 גרם קמח שקדים 100 גרם פשתן טחון 100 גרם גרעיני דלעת 100 גרם צנוברים (לא חובה) 1 כפית סודה לשתייה ללא אלומיניום 4 ביצים 180 מ"ל מים


אופן ההכנה: מחממים תנור ל 180 מעלות מערבבים את החומרים היבשים בקערה בקערה נפרדת מערבבים את המרכיבים הרטובים מאחדים את שתי התערובות יחד מרפדים תבנית אינגליש קייק בנייר אפייה מעבירים את התערובת לתבנית אופים כ 40 דקות מצננים היטב (כ 20 דקות) ופורסים


למתכון המקורי לחצו כאן


בתיאבון


#מגזיןסוכרת #מתכונים #לחםדלפחמימה


6845 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול