• בתיה אלימלך

סלט "פנצנלה" טבעוני

רוצים להתחיל לאכול טופו אבל לא ממש יודעים איך להתעסק איתו? לפניכם מתכון קל, דל פחמימות וטעים במיוחד לסלט ירקות עשיר בנוסח איטלקי בגרסתו הטבעונית.


סלט טופו בנוסח איטלקי
סלט טופו בנוסח איטלקי

הטופו אמנם עשוי מסויה אך הוא מכיל ברובו חלבון ועל כן הוא נחשב כמאכל דל פחמימה (רק כ 2.5 גרם פחמימה ל100 גרם). למרות הפופולאריות העולה שזכה לה, רבים האנשים שעדיין נרתעים מהשימוש בו וחבל! הוא מהווה אופציה נהדרת למזון משביע, הוא קל מאוד להכנה ואכילתו לא כרוכה בהריגת אף חיה.


אז הנה לפניכם מתכון קל ומהיר שהוא גם דל פחמימה ומותאם לסוכרתיים לסלט האיטלקי הקלאסי עם טוויסט טבעוני.


מרכיבים: 1 חבילת טופו ״קשה״ ארוגולה חסה לאליק או ערבית או תערובת עלי בייבי 10 עגבניות שרי זייתי קלמטה/צלפים חופן בצל ירוק/סגול קצוץ חופן חופן עלי בזיליקום


למרינדה: 1 כף חומץ בלסמי 1 כף שמן 1 שן שום כתושה 1 כפית דבש או סוויטנגו

מלח פלפל


פרמז׳ן מגורד (לאופציה הלא טבעונית למי שמעוניין...)


הכנה: בקערה לערבב את מרכיבי הרוטב לחתוך את הטופו לקוביות להשרות במרינדה כחצי שעה

לחמם מחבת עם מעט שמן ולטגן את הטופו עד שמשחים מעט


בקערת הגשה: לקרוע עם הידיים חסות, ארוגולה ובזיליקום לקצוץ את הבצל לחתוך לחצאים את העגבניות

לאחר שהטופו מוכן נוסיפו לסלט, נוסיף את הזיתים/הצלפים נוסיף מלח ופלפל לפי הטעם נפזר פרמז׳ן מגורר (למי שמעוניין) ונערבב היטב


בתיאבון!


מוזמנים לשתף האם אי פעם טעמתם טופו?




#מגזיןסוכרת #סלטטופו #פנצנלהטבעוני #סלטדלפחמימה

26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול