top of page
  • תמונת הסופר/תבתיה אלימלך

קורס בישול דיגטלי לסוכרת

אם גם אתם רוצים ללמוד כיצד לאכול נכון בכדי להוריד את ערכי הסוכר בדם, להיות יותר מאוזנים ולהזדקק לפחות תרופות מבלי לוותר על ההנאה שבאכילה- הגעתם למקום הנכון.

לרכישת הקורס לחצו כאן

סדנת בישול דיגיטלית לסוכרת
סדנת בישול דיגיטלית לסוכרת

אם גם אתם מרגישים שבשל ההתמודדות עם מחלת הסוכרת אתם מתקשים למצוא מה לאכול ולא יודעים כיצד לבחור מתכונים ולהכין אוכל מותאם, הקורס הזו הוא בשבילכם!


בקורס זה רציתי לחשוף בפניכם את העולם של בישול טעים, מזין ובריא וכזה שמוביל לבריאות מיטבית ומותאם לאנשים המתמודדים עם סוכרת וטרום סוכרת. הקורס מבוסס על עקרונות התזונה לסוכרת לפי קווי ההנחיות העדכניים של ארגוני הבריאות המובילים בעולם והתזונה הים תיכונית למניעה וטיפול בסוכרת.


בקורס נלמד כיצד לבחור את חומרי הגלם הנכונים, איך לשלב טעמים נפלאים למנות מלאות וננפץ מיתוסים הקשורים בתזונה המותאמת לסוכרת- מה מותר ומה אסור לאכול.


כמו כן כללתי בקורס את חישובי הערכים התזונתיים של כל המתכונים, טיפים לבישול בריא ותפריטים לדוגמא בסגנונות תזונה שונים- ים תיכוני, צמחוני וטבעוני. כל אלו מרוכזים עבורכם במקום אחד וגם במסגרת תפריטים לדוגמא בכדי שלא תצטרכו לבזבז זמן יקר בחיפוש אחר מתכונים שלא בהכרח יובילו לערכי סוכר טובים יותר.


אז כל מי שחשב שאין מה לאכול עם סוכרת, לאחר השתתפות בקורס זה, תגלו שאפשר לאכול טעים ומגוון גם עם מגבלות הסוכרת.


 תבשיל דל פחמימה שנלמד להכין בקורס
תבשיל דל פחמימה שנלמד להכין בקורס

למי הקורס מיועד?

  • הקורס מיועד לאנשים במצב של טרום סוכרת.

  • לאנשים עם סוכרת מאובחנת חדשה.

  • לסוכרתיים ותיקים המעוניינים להרחיב את הידע לגבי בישול בריא עם סוכרת על פי עקרונות התזונה הים תיכונית ועקרונות התזונה המותאמת לסוכרת.

  • כמו כן הקורס מיועד לבני משפחה, חברים ואנשים נוספים הרוצים לתמוך ולסייע בבישול לאדם המתמודד עם סוכרת.


במידה ואתם עושים את צעדכם הראשונים בבישול, חילקתי עבורכם את תכני הקורס לפי דרגות קושי ותוכלו להתקדם בהכנת המתכונים לפי קצב הלמידה האישי שלכם.



פיצה דלת פחמימות מתוך קורס בישול דיגיטלי לסוכרתיים
פיצה דלת פחמימות מתוך קורס בישול דיגיטלי לסוכרתיים

מה תקבלו בקורס?

  • 10 מתכונים שנאספו, נכתבו וצולמו במיוחד עבור קורס בישול דיגיטלי לסוכרת.

  • 20 מתכוני בונוס- מתוכם 10 מצולמים ו 20 כתובים המותאמים לסוכרתיים- לא מכילים סוכר ודלים בפחמימות.

  • חישוב הפחמימות והערכים התזונתיים בכל מתכון.

  • חלוקת המתכונים על פי דרגות קושי- כניסה הדרגתית למטבח עבור הבשלנים המתחילים.

  • הסבר על עקרונות התזונה לסוכרת והתזונה הים תיכונית- התזונה הבריאה ביותר והמומלצת על ידי ארגוני הבריאות בעולם.

  • הסברים לגבי בחירת חומרי הגלם המותאמים לסוכרת.

  • ניפוץ מיתוסים הקשורים בתזונה וסוכרת- מה מותר ומה אסור לאכול.

  • הדגמת שיטות בישול שונות.

  • טיפים ליצירת מטבח בריא.

בונוס מיוחד ל 50 הרוכשים הראשונים של הקורס- תפריטים לדוגמא שיעזרו לכם לארגן את המנות לסדר יום מאוזן!


מרק מותאם לסוכרתיים
מרק מותאם לסוכרתיים

מדוע כדאי לכם להשתתף בקורס בישול לסוכרת?


הרי היום ישנם מתכונים רבים המפורסמים בכל המדיות השונות ובקצב מהיר משנוכל לעקוב! אז למה לשלם עבור מתכונים?

ובכן המכונים המפורסמים במדיות השונות אמנם משווקים כמתכונים מותאמים לסוכרתיים אך לעיתים יכולים לטמון בחובם מרכיבים שאינם מטיבים כלל עם הסוכרתיים. לא כל מתכון "ללא סוכר" אינו מכיל פחמימות ו/או תחליפי סוכר שעלולים להעלות את ערכי הסוכר בדם בכל זאת.

בקורס זה, בחרתי מתכונים שהם אכן דלים בפחמימות ולא מכילים מרכיבים אחרים שעלולים להפר את איזון הסוכר.


בחירה נכונה של חומרי הגלם-

לא כל מתכון שאינו מכיל סוכר או דל פחמימות אכן מיטיב עם בריאותנו. המתכונים בקורס מורכבים ברובם על עקרונות התזונה הים תיכונית שהוכחה במהלך עשורים רבים כמיטיבה עם תוחלת חיים גבוהה יותר וכמונעת מחלות כרוניות כגון סוכרת, יתר לחץ דם, מחלות לב, דמנציה ועוד.


מדוע קורס דיגיטלי?

היתרונות בקורס דיגיטלי הינם רבים- בינהם כמות המתכונים שאני יכולה לשתף איתכם בזמן קצר. בקורס דיגיטלי אני יכולה לשתף כמות גדולה של מתכונים שבהם ניתן לצפות שוב ושוב, לעצור ולחזור לנקודות מסויימות. כמו כן קורס דיגיטלי אינו מוגבל בזמן או במרחק פיזי.


שאלות נפוצות:

  1. איך משתתפים בקורס? ניתן לצפות בסרטונים ובמתכונים הכתובים מכל מחשב, טלפון נייד או טאבלט.

  2. לכמה זמן ניתן גישה לקורס? הקורס זמין לצפיה מרגע התשלום וללא מגבלת זמן. לאחר התשלום ישלח קישור ישיר לצפייה בתכני הקורס למייל ומשם ניתן להכנס.

  3. איך נעשה התשלום? התשלום עבור הקורס נעשה באופן מאובטח בכרטיס אשראי דרך חברת הסליקה.

  4. האם הקורס מתאים גם לאדם הבודד שרוצה להכין אוכל או רק למשפחה? רוב המתכונים בקורס מיועדים לשנים-שלושה סועדים. ניתן להתאים אם הכמויות לפי מספר הסועדים. שיטות ההכנה ועקרונות התזונה מתאימים לאדם הבודד ולמשפחה גם יחד.

  5. האם הקורס מתאים לצמחונים/ טבעונים? הקורס מבוסס על עקרונות התזונה הים תיכונית. חלק מהמתכונים הם צמחונים, חלק טבעונים וללא מתכונים של בשר או עוף. ניתן להתשמש בבסיס של המתכונים להכנת מנות בשריות למי שרוצה.

  6. האם הקורס מכיל פחמימות? המתכונים בקורס לא מכילים פחמימות כגון אורז, קינואה, תפוחי אדמה, קטניות וכדומה. מקור הפחמימות במתכוני הקורס הינו מהירקות, השומנים והחלבונים שבהם נעשה שימוש ועל כן המתכונים הינם דלים באופן יחסי בפחמימות.

בתיה אלימלך דיאטנית סוכרת
בתיה אלימלך דיאטנית סוכרת

קצת עלי למי שלא מכיר...

שמי בתיה אלימלך ואני דיאטנית העוסקת בתחום של טיפול בסוכרת כ 12 שנים (דיאטנית קלינית מוסמכת משנת 2008). יועצת התזונה וחברה בועד המנהל של האגודה הישראלית לסוכרת, דיאטנית מכוני סוכרת והמרכזים לבריאות האישה לשעבר ובעלת ערוץ ה YouTube הגדול ביותר בארץ בנושא של הטיפול התזונתי בסוכרת.

בעברי הקמתי וניהלתי את מערך הקבוצות לירידה במשקל במחוז מרכז בקופת החולים מכבי, הייתי חלק מצוות מוביל פורום עתיד (עמותת התזונאים והדיאטנים בישראל) האחראי להכשרה וימי העיון של כל הדיאטניות בארץ בתחום הסוכרת וכיום אני מרצה בפני סוכרתיים ודיאטניות בכנסים ברחבי הארץ בתחום הטיפול והובלת דעת קהל בתחום התזונה והסוכרת.


בנוסף להשכלתי ונסיוני בטיפול, יצרתי במהלך חיי המקצועים מתכונים רבים אותם אני מפרסמת בפלטפורמות השונות וכמו כן העברתי סדנאות פרונטליות רבות בבתיהם של לקוחות.


בתור בת למשפחה סוכרתית בעצמי, חשוב היה לי להראות בסדנה דיגיטלית זו, שניתן לאכול טוב ולהמשיך לחיות חיים קולינריים איכותיים גם בצל ההתמודדות עם הסוכרת כפי שאנחנו עושים מידי יום בביתנו הפרטי.


אז אתם גם אתם מעוניינים לאכול טוב יחד עם הסוכרת בקליק אחד כאן הקורס שלכם ואתם יכולים להתחיל לבשל!



מקווה שתהנו

ושיהיה בהצלחה


616 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page